صغرا ابراهیمی قوام
آخرین بهروزرسانی: ۱۷ شهریور ۱۴۰۳
مدرک تحصیلی: دکتری روانشناسی تربیتی
سمتها
بخشها | سمت |
---|---|
روانشناسی تربیتی |
|
فعالیتها
-
تدوین بسته ی آموزشی مبتنی بر پردازش خاص شناختی و نقص واج شناختی نارساخوانان و تعیین اثربخشی آن بر مهارت خواندن کودکان نارساخوان
-استاد راهنما
-
تدوین و آزمون مدل سازگاری تحصیلی بر اساس سبک های فرزند پروری ادراک شده با میانجی گری سرمایه روان شناختی، کیفیت زندگی و هیجان های تحصیلی
-استاد راهنما
-
تدوین و اعتباریابی برنامه آموزش فرزندپروری مبتنی بر کارکرد های اجرایی و اثربخشی آن بر حافظه کاری، انعطاف پذیری شناختی و کنترل بازداری کودکان پیش دبستان
-استاد راهنما
-
تدوین و اعتباریابی الگوی طراحی آموزشی مبتنی بر نظریه کنترل ارزش هیجان های پیشرفت و تاثیر آن بر یادگیری خودتنظیم و انگیزش پیشرفت تحصیلی
-استاد راهنما
-
تدوین و اعتباریابی بسته آموزشی تاب آوری تحصیلی طبق رویکرد یکپارچه توحیدی و مقایسه اثربخشی آن با آموزش ذهن آگاهی برخود تنظیمی یادگیری، عملکرد تحصیلی و هیجان های پیشرفت دانش آموزان دوره دوم متوسطه
-استاد راهنما
-
تدوین و اعتباریابی بسته مدیریت راهبرانه کلاس بر اساس تئوری انتخاب و تعیین اثربخشی آن بر درگیری تحصیلی و مسئولیت پذیری دانش آموزان
-استاد راهنما
-
تدوین بسته آموزشی تفکر انتقادی و تعیین اثر بخشی آن بر نگرش و نحوه استفاده از شبکه های اجتماعی مجازی
-استاد راهنما
-
الگوی ارتباط بین سطوح مختلف رشد شناختی، عاطفی و معنوی با بهزیستی روانشناختی بزرگسالان نقش واسطه ای تنظیم هیجان
-استاد راهنما
-
تدوین و اعتبار یابی بسته آموزش حل مساله مبتنی بر نظریه انتخاب و اثربخشی آن بر خودتنظیمی رفتار و تاب آوری دانش آموزان پسر پایه دهم
-استاد راهنما
-
بینش شناختی ، راهبرد های تنظیم شناختی هیجان ، حافظه کاری و سبک تصمیم گیری در رانندگان متخلف و غیرمتخلف
-استاد راهنما
-
تدوین و اعتبار یابی بسته آموزشی راهبرد شناختی تنظیم هیجان مبتنی بر نظریه ذهن آگاهی و بررسی اثربخشی آن بر رفتار جامعه پسند و شادکامی دانش آموزان پسر روزانه علوم انسانی
-استاد راهنما
-
تدوین و اعتباریابی بسته آموزشی دیداری - کلامی مبتنی بر محرک های عیجانی تعیین اثربخشی آن بر سرعت پردازش ، کارکرد حافظه کاری و اضطراب دانش آموزان نارساخوان
-استاد راهنما
-
بررسی نقش خود تنظیمی و تفکر انتقادی در عملکرد تحصیلی
-استاد راهنما
-
مقایسه اثربخشی روش های اصلاح خواب، غذا دارو و ارتقاء سلامت روان بر بهبود کارکردهای اجرایی کودکان مبتنی بر طب مکمل
-استاد راهنما
-
تدوین و اعتبار یابی بسته آموزشی تربیت جنسی بر اساس رویکرد تحولی و تاثیر آن بر خود مراقبتی و پذیرش خود در دانش آموزان دبیرستان
-استاد راهنما
-
طراحی الگوی آموزشی مبتنی بر نظریه کاپور و اثربخشی آن بر حل مسئله دانش آموزان ابتدایی در درس ریاضی
-استاد راهنما
-
تدوین دو بسته آموزشی مبتنی بر مدیریت رفتار والدینی و قصه گویی و مقایسه اثربخشی آن ها بر رفتارهای برون سازی شده در کودکان دارای اختلالات رفتاری
-استاد راهنما
-
تبیین داده های پتانسیل رویدادوابسته ی عصب زبانشناختی با استفاده از مدل های زبانی بزرگ
-استاد راهنما
-
میزان کاربردمولفه های سواد ازدیدگاه یونسکو
-استاد راهنما
-
اثربخشی آموزش ذهن آگاهی بر توجه، حافظه، خودتنظیمی و خلق
-استاد راهنما
-
اثربخشی درمان مبتنی بر ذهنی¬سازی بر بهزیستی تحصیلی و اهمال¬کاری تجصیلی دانش-آموزان دختر مقطع متوسطه اول شهر قم
-استاد راهنما
-
ارتباط خودتنظیمی یادگیری و بهزیستی روان شناختی با اضطراب امتحان با میانجیگری ذهنی سازی در دانشجویان
-استاد راهنما
-
تدوین بسته آموزشی ارتقای بهزیستی روانشناختی مبتنی بر رویکرد ذهن آگاهی و اثربخشی آن بر خودشناسی انسجامی، تنظیم هیجان، خود نظم دهی تحصیلی و تاب آوری تحصیلی دانش آموزان
-استاد راهنما
-
پیش بینی تصمیم گیری مخاطره امیز دانشجویان براساس اگاهی فراشناختی، حافظه کاری وکنترل مهاری
-استاد راهنما
-
تاثیر آموزش تفکر انتقادی بر درگیری تحصیلی، سبک های اسنادی و کم رویی دانش آموزان با خانواده های دارای سرمای? فرهنگی پایین
-استاد راهنما
-
تدوین بسته آموزشی تربیت جنسی کودکان از تولد تا ۵سالگی ویزه والدین و تعیین اثربخشی آن بر دانش و نگرش و عملکرد والدین نسبت به پیشگیری از سود استفاده جنسی و احساس کفایت والدگری آنها در دو گروه مادران عادی . تنها( والد- مادر)
-استاد راهنما
-
بررسی رابطه رقابت و ارزیابی شناختی با انگیزه تحصیلی و مدیریت بار شناختی
-استاد راهنما
-
بررسی اثر تحریک جمجمه ای با جریان مستقیم در سه ناحیه قشر سیگولیت...
-استاد راهنما
-
طراحی و اعتباریابی بسته آموزشی تاب آوری از طریق بازی و تعیین اثربخشی آن بر پرخاشگری، سازگاری اجتماعی و خودکنترلی کودکان تحت سرپرستی سازمان بهزیستی
-استاد مشاور
-
پیش بینی موفقیت در کار گروهی مبتنی بر الگوی پنج بعدی لنچیونی بر اساس هوش هیجانی در دانش آموزان دوره متوسطه دوم منطقه ۲ شهر تهران
-استاد مشاور
-
پیش بینی سر زندگی تحصیلی و شایستگی تحصیلی
-استاد مشاور
-
طراحی و اعتباریابی الگوی طراحی بازی آموزشی بر مبنای عناصر نظریه یادگیری زایشی و بررسی اثربخشی بازی ساخته شده در درس علوم کودکان پایه ششم دبستان بر مهارت های شناختی
-استاد مشاور
-
تدوین و ازمون مدل بهزیستی تحصیلی بر اساس عوامل محیطی و فردی با میانجی گری نیازهای اساسی روان شناختی و هیجان های تحصیلی
-استاد مشاور
-
اثر بخشی برنامه اموزشی فرزندپروری مبتنی بر ذهن اگاه بر کیفیت روابط والد - کودک و استرس فرزند پروری والدین کودکان
-استاد مشاور
-
اثر بخشی اموزش سرمایه روان شناختی بر بلوغ اجتاعی و خود مدیریتی در دانش اموزان دختر پایه دهم منطقه ۵ تهران
-استاد مشاور
-
تاثیر اموزش سبک های اسناد بر خوش بین و خودکار امدی تحصیلی دانش اموزان
-استاد مشاور
-
نقش درد مزمن بر تنزیل تأخیری در نوجوانان: نقش تعدیل کننده ی ظرفیت حافظه کاری
-استاد مشاور
-
اثربخشی بازی موبایلی چلچلی برحافظه سالمندان شهرتهران
-استاد مشاور
-
طراحی و اعتبار یابی بسته آموزشی حل مساله اجتماعی مبتنی بر داستان های کلیله و دمنه بر اساس اصول یادگیری مغز محور و تاثیر آن بر شناخت اجتماعی ، انعطاف پذیری شناختی و فراشناخت دانش آموزان
-استاد مشاور
-
رابطه بین ویژگی های شخصیتی مثبت ذهن اگاه و سپایگزار با کیفیت زندگی و سلامت روان معلمان زن مقطع متوسطه
-استاد مشاور
-
تدوین و اعتباریابی بسته آموزشی خودمراقبتی کاهنده آسیب های ارتباط با جنس مخالف مبتنی بر نظریه رفتار برنامه ریزی شده و اثربخشی آن بر خطر پذیری جنسی، ادراک قربانی شدن و تنظیم شناختی هیجان دانش آموزان دختر نوجوان
-استاد مشاور
-
طراحی و اعتبار سنجی بسته آموزش هوش موفق و اثر بخشی آن بر سر زندگی خود تنظیمی و تاب آوری دانش آموزان پایه یازدهم
-استاد مشاور
-
تدوین و اعتبار یابی آموزشی مسئولیت پذیری مبتنی بر نظریه انتخاب و بررسی اثر بخشی آن بر احساس تعلق به مدرسه ، پایستگی تحصیلی و کیفیت تجارب یادگیری
-استاد مشاور
-
تدوین و اعتباریابی بسته آموزشی مبتنی بر شخصیت شناسی دو مولفه ای و اثربخشی آن بر سلامت عمومی، سازگاری تحصیلی و خودتنظیمی در نوجوانان
-استاد مشاور
-
تدوین و اعتبار یابی پروتکل درمانی اعتیاد به اینترنت بر اساس رفتاردرمانی دیالکتیکی و اثربخشی آن بر میزان استفاده از اینترنت، اضطراب اجتماعی و اهمالکاری تحصیلی نوجوانان شهر تهران
-استاد مشاور
-
اثربخشی بازی درمانی مبتنی بر رویکرد پذیرش و تعهد بر سازگاری اجتماعی، حل مسئله اجتماعی و همدلی دانش آموزان پایه پنجم ابتدایی شهر کرج
-استاد مشاور
-
تدوین و اعتباریابی الگوی صلح زناشویی پایدار و اثربخشی آن بر تصمیم به صلح
-استاد مشاور
-
تدوین و اعتباریابی بسته آموزشی مدل طرحواره ای در حوزه خودگردانی و عملکرد مختل و بررسی اثربخشی آن بر خودکارآمدی تحصیلی و انگیزه پیشرفت در دانش آموزان دختر دوره متوسطه اول استان تهران سال تحصیلی ۱۴۰۰- ۱۴۰۱
-استاد مشاور
-
مقایسه مهارت حل مساله، تنظیم شناختی هیجان و تاب آوری در زوج های مطلقه و عادی شهر آمل
-استاد مشاور
-
بررسی روابط علی بین ادراک از محیط خانواده ، ادراک از محیط کلاس ، والد - تنظیمی و معلم تنظیمی تحصیلی با عملکرد تحصیلی و میانجی گری اشتیاق تحصیلی و یادگیری خود تنظیمی در دانش آموزان ششم ابتدایی شهر میاندوآب
-استاد مشاور
-
تدوین و اعتباریابی بسته آموزشی تاب آوری تحصیلی با رویکرد آموزش مثبت و اثربخشی آن بر خودکارآمدی تحصیلی و خوش بینی تحصیلی دانش آموزان
-استاد مشاور
-
بررسی رابطه خلاقیت و تفکر نقادانه با خود آگاهی دانش آموزان دختر پایه ششم ابتدایی شهر پیشوا
-استاد مشاور
-
بررسی رابطه ذهن آگاهی با فرزند پروری اثر بخش در پاندمی کرونا با بررسی نقش میانجیگری خودکارامدی والد گری در مادران دارای فرزند دوره ابتدایی
-استاد مشاور
-
رابطه طرحواره های ناسازگار اولیه و حمایت
-استاد مشاور
-
تحلیل محتوای فرایندهای شناختی پیچیده و کارکردهای اجرایی در کتب درسی تفکر و سبک زندگی پایه هفتم و هشتم
-استاد مشاور
-
بررسی رابطه رقابت و ارزیابی شناختی با انگیزه تحصیلی و مدیریت بار شناختی
-استاد مشاور
-
مقایسه تاب آوری حمایت اجتماعی و انگیزه پیشرفت تحصیلی در دانش آموزان تک فرزندی و چند فرزندی
-استاد مشاور
-
تاثیر آموزش مدیریت خشم بر سازگاری اجتماعی، تاب آوری و جرئت ورزی دانش آموزان دبیرستانی پسر شهر ساری
-استاد مشاور
-
تاثیر آموزش مبتنی بر شبیه سازی ذهنی بر توانایی حل مساله اجتماعی ، سرمایه روانشناختی و سازگاری اجتماعی دانش آموزان دوم متوسطه تهران
-استاد مشاور
-
مقایسه اثر بخشی دو روش آموزش راهبرد های شناختی و فراشناختی بر سبک اسناد دانش آموزان دختر دوره متوسطه دوم
-استاد مشاور
-
تدوین و اعتبار یابی بسته آموزشی توانمندسازی شناختی مبتنی بر کارکردهای اجرایی مغز و ارزیابی اثربخشی آن بر نیمرخ مهارت های عصب روانشناختی، شایستگی تحصیلی و همدلی شناختی دانش آموزان تیزهوش کم پیشرفت پایه ششم ابتدایی
-استاد داور
-
بررسی اثربخشی آموزش فلسفه برای کودکان بر سازگاری اجتماعی، تفکر انتقادی و مهارت های فراشناختی کودکی ثانویه در شهرستان تنکابن
-استاد داور
-
تدوین مدل پیش بینی توانایی تصمیم گیری بر اساس رابطه والد - فرزند با میانجیگری خودمختاری و تصویر از خوددر نوجوانان
-استاد داور
-
تدوین و اعتبار سنجی بسته آموزشی توانمند سازی شناختی-هیجانی و بررسی اثربخشی آن بر توانایی فضایی بازداری پاسخ، حافظه کاری و بازشناسی هیجانی در دانشآموزان دختر پایه ششم دبستان
-استاد داور
-
تدوین و اعتبار یابی بسته ی آموزشی تاب آوری مبتنی بر قرآن و اثربخشی آن بر هویت موفق و هوش اخلاقی و خرد ورزی نوجوانان متوسطه
-استاد داور
-
تدوین و اعتباریابی بسته آموزشی مهارت های اجتماعی مبتنی بر نمایش عروسکی و مقایسه اثربخشی آن با برنامه آموزش مهارت های اجتماعی والکر بر مشکلات رفتاری، حل مسئله اجتماعی و سازگاری اجتماعی کودکان پیش دبستانی
-استاد داور
-
اثر بخشی آموزش روانشناسی مثبت بر خرد، همدلی و هوش هیجانی در دانش آموزان دختر متوسطه دوم تهران
-استاد داور
-
تدوین مدل علی حضور عاطفی - اجتماعی بر اساس حمایت خانوادگی با میانجی گری هوش اخلاقی و هویت اجتماعی در دانش اموزان پایه دهم شهر تهران در شرایط پاندمی کرونا ویروس
-استاد داور
-
تدوین و اعتبار یابی بسته آموزشی فرزند پروری مبتنی بر نظریه خود تعیین گری و بررسی اثر بخشی آن بر خود کارآمدی ، تنظیم هیجان و سازگاری والدین
-استاد داور
-
پیش بینی تاب اوری تحصیلی با میانجی گیری جهت گیری انگیزش بر اساس خودکارامدی تحصیلی و تحصیلی و حمایت اجتماعی خانواده
-استاد داور
-
تاثیر توانبخشی حافظه بربهبود علایم عصب شناختی ورفتاری دربیماران مبتلا به MDD
-استاد داور
-
مقایسه سلامت روان، خودکارآمدی و رضایت شغلی معلمان فارغ التحصیل دانشگاه فرهنگیان و معلمان جذب شده توسط ماده ۲۸ (آزمون استخدامی)
-استاد داور
-
مدل یابی معادلات ساختاری پیش بینی تجربه غرقگی بر اساس هوش معنوی، وجدانی بودن وسبک شناختی با میانجیگری جهت گیری هدف و کنترل شناختی در دانشجویان
-استاد داور
-
ررسی تأثیر میزان استرس بر کاشت حافظه های کاذب زندگی نامه ای عمیق و از بین رفتن آنها توسط استراتژیهای پساهشدار
-استاد داور
-
طراحی و اعتبار یابی مداخله شبیه سازی ذهنی آینده نگر و تعیین اثربخشی آن بر اهمال کاری ، تنزیل زمانی پاداش و تلاش شناختی
-استاد داور
-
تاثیر نورومدلیشن بر عملکرد حافظه فعال و توجه بیماران مبتال به سکته مغزی در کلینیک های شهر تهران
-استاد داور
-
بررسی تأثیر زاویه دید روایت و ناگویی هیجانی بر نظریه ذهن در حین خواندن داستان
-استاد داور
-
تدوین بسته آموزش شبیه سازی ذهنی و اثربخشی آن بر عملکرد تحصیلی و تنظیم هیجان و خلاقیت دانش آموزان
-استاد داور
-
تدوین و اعتباریابی بسته آموزشی خود مراقبتی معنوی مبتنی بر مثنوی مولانا و اثربخشی آن بر هوش اخلاقی و هیجانی، عاملیت و خرد دانش آموزان
-استاد داور